Arayan Bulur :)

Akkum Tatil Yorumları


Yeni bir yerde tatil yapmak isteyenlerin akıllarında hep şu soru var? Acaba gideceğim yer nasıl, plajı temiz mi, havası nasıl, ulaşım sıkıntısı var mı vb. Sizlere tatil için Mersin akkum’u öneriyorum. Temiz denizi ve havasının yanı sıra aile pansiyonları ve kiralık yazlıklar ile sizlere çok güzel ve yerinde bir tatil imkanı sunuyor. Şimdi akkum’da tatil yapan kişilerden bu güzel tatil yeri hakkında bilgiler alalım.


Merve: Geçen sezon konaklama için akkum pansiyonlarını tercih ettim. Çok temiz ve bakımlıydılar. Güzel ve hoş bir tatil geçirdim herkese tavsiye ederim.

Murat: Bir Adanalı olarak her sezon Antalya’ya tatile giderdim. Geçen sezon mersin akkum’da bir tatil yapayım dedim. İznim azdı ve anacak yakın bir yere gelebilirdim. Ben de akkum’u tercih ettim ve hiç pişman olmadım. Pansiyonlar ve apartlarda her türlü teknolojik imkan var. Tatil için herkese bu güzel yeri öneririm.

Selin: Ailemler güzel bir tatil geçirmek istiyordum. Uzun araştırmalar sonucunda akkum ucuz pansiyonları tercih ettim ve hiç de pişman olmadım. Çok uygun fiyatlarda tertemiz odalarda kaldım ve harika bir denizde ailemle birlikte doyasıya bir tatil geçirdim. Gördüğünüz gibi akkum’da tatil yapanlar akkum’dan çok memnunlar. Siz de unutamayacağınız güzel ve kaliteli bir tatil istiyorsanız doğru adresi artık biliyorsunuz :)

0 yorum:

Yorum Gönder